بوسه سر پیچ

فاصله عاشقی

مترجم خوب کسی است که سکوت را ترجمه کند...

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

بوسه سر پیچ

 

 

من شیفته ی آن بوسه های

هول هولکی ام

که دیرت شده اما از خیرش نمی گذری..
.

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

من هنوز نمردم ㋡
ساعت13:35---11 دی 1392
من عاشق نیستم،





فقط شب ها بدون آغوشت , نمی توانم بخوابم ...





روزها دلتنگت میشوم!





از دیدنت سیر نمی شوم !





عطرت روحم را به پرواز در می آورد !





من عاشق نیستم....





فقط حرف تو که می شود...





دیگر هیچ چیز نمی شنوم جز نام " تو "!




پاسخ:مسی عزیزم


reza
ساعت15:46---7 دی 1392
ﮔﺎﻫـــﯽ …

ﻧﻤﯿﺸـــــــﻪ ﺩﺳــﺖ ﺍﺯ

ﺩﻭﺳـــــﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﯾﮑــﯽ ﺑﺮﺩﺍﺷــﺖ

ﺣــــــــــــــــــــــﺘﯽ ﻭﻗﺘــــﯽ ﺍﺯﺵ

ﺩﻟﺨــــــﻮﺭی !


reza
ساعت0:27---20 آذر 1392
میدونی چی بیشتر از همه ادمو داغون میکنه
این که هرکاری در توانت هست براش انجام بدی
بعد برگرده بگه...
مگه من ازت خواستم......؟؟؟؟خخخخخخخ


reza
ساعت15:02---19 آذر 1392
سلام.ممنون که بهم سر زدی من لینکت کردم
پاسخ:سلام ممنون خوشحالم کردی


مریـــــــــــــم
ساعت21:27---22 مرداد 1392
به سلامتیه کسی که ما رو گذاشت ذخیره و

دیگران رو بازی داد !



حبیب
ساعت16:41---16 تير 1392
سلام ممنون سحر خانوم لطف کردید اومدی
من تقریبا هروز ی کار جدید میزارم خوشحال میشم نظرتونو بیاد بگید


حبیب
ساعت14:01---16 تير 1392
سلام وبلاگ خوبی داری ونوشته های بهتر

ی سری هم به من بزنید چند تا طراحی نقاشی کشیدم بیاد نظرتونو بدید
پاسخ:سلام اومدم وبلاگت رو دیدم منم خیلی نقاشی دوس دارم بازم سر بزن


سارا
ساعت13:26---16 تير 1392
سلام خوبی؟ دوست من وبلاگت را از وبلاگ های بروز شده پیدا کردم و خوشحالم که با وبلاگت آشنا شدم ولی خیلی ناراحت شدم چون بازدیدت خیلی کمه یه پیشنهاد بهت می کنم و یه سایت دارم بیا وبلاگت را داخل سایتم ثبت کن تا بازدید کننده های وبلاگ من بیان به تو هم سر بزنن منتظرت هستم گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ یک شنبه 16 تير 1392برچسب:, ساعت 13:15 توسط سروش،سحر